گروه پژوهشی مواد و مرکز خدمات فنی و مهندسی

سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی

شنبه ، 05 خرداد 1397 تعداد بازدید:

حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی

اشتراک گذاری

در بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی زیر مجموعه های فعال جهاددانشگاهی در این حوزه، توانمندی های خود در زمینه ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت را در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از 16 تا 19 اردیبهشت به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، گروه پژوهشی مواد و مرکز خدمات فنی و مهندسی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، توانمندی های خود در زمینه ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت را در معرض نمایش قرار دادند.

ارایه توانمندی‌ها و دستاوردها در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، معرفی این توانمندی‌ها به شرکت‌های فعال داخلی و خارجی و نیازسنجی و پروژه‌یابی در این بخش، از مهم‌ترین اهداف حضور گروه پژوهشی مواد و مرکز خدمات فنی و مهندسی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در این نمایشگاه است.

گفتنی است، جهاددانشگاهی در سالن 10 و 11، غرفه 251 و واحد علم و صنعت نیز در سالن A31 (میلاد) غرفه 1026 تازه ترین دستاوردهای خود را در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 16 تا 19 اردیبهشت به نمایش گذاشتند.

اخبار و رویداد ها